Suton, J. (2020). Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:913334
Suton, Josip. "Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:913334
Suton, Josip. "Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:913334
Suton, J. (2020). 'Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 25.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:913334
Suton J. Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2020 [pristupljeno 25.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:913334
J. Suton, "Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:913334