Bosančić, P. (2018). Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640
Bosančić, Petar. "Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640
Bosančić, Petar. "Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640
Bosančić, P. (2018). 'Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 25.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640
Bosančić P. Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2018 [pristupljeno 25.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640
P. Bosančić, "Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640