prikaz prve stranice dokumenta Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat

Kalebota, Marin
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Kalebota, M. (2019). Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota, Marin. "Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota, Marin. "Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota, M. (2019). 'Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 18.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota M. Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2019 [pristupljeno 18.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

M. Kalebota, "Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.