Vuletić, T. (2016). Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383
Vuletić, Tonko. "Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383
Vuletić, Tonko. "Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383
Vuletić, T. (2016). 'Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 28.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383
Vuletić T. Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 28.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383
T. Vuletić, "Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383