prikaz prve stranice dokumenta Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije

Ugrin, Ante (2016)
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Ugrin, A. (2016). Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110

Ugrin, Ante. "Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110

Ugrin, Ante. "Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110

Ugrin, A. (2016). 'Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 27.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110

Ugrin A. Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 27.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110

A. Ugrin, "Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.