Ugrin, A. (2016). Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110
Ugrin, Ante. "Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110
Ugrin, Ante. "Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110
Ugrin, A. (2016). 'Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 07.06.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110
Ugrin A. Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 07.06.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110
A. Ugrin, "Analiza online marketinga vodećih svjetskih hotela Splitsko - dalmatinske županije", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:687110