prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki

Šarić, Tomislav
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Šarić, T. (2018). Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, T. (2018). 'Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić T. Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2018 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

T. Šarić, "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.