prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.

Ban, Marta
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Ban, M. (2022). Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790

Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790

Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790

Ban, M. (2022). 'Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790

Ban M. Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790

M. Ban, "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.