Abstract | U veoma kratkom roku Internet je kao jedan od medija stekao zavidan broj korisnika u odnosu
na postojeće medije kao što su TV i radio. Kako se Internet pokazao kao najbrže rastući medij
tako su i mnoge društvene mreže stekle i zavidan broj korisnika u veoma kratkom vremenu,
jedna od njih koja je i danas među najpoznatijim je društvena mreža Facebook.
Prijava i korištenje Facebook-a danas je za sve besplatna i dostupna svima, no ukoliko se
Facebook koristi za promoviranje i unaprijeđenje poslovanja tu postoje razne vrste oglasa koje
se mogu platiti kako bi se postigli što bolji rezultati, osnovnu funkciju oglašavanja čini
informiranje potencijalnih potrošača o proizvodu i pokušaj usmjeravanja na kupnju tog
proizvoda. Neke od aktivnosti marketinga putem društvenih mreža uključuju istraživanje
tržišta, razvoj proizvoda, kreiranje i provjeru ideja, unapređenje odnosa s kupcima, širenje
prepoznatljivosti proizvoda ili brenda, povećanje prometa na Web stranici,
povećanje/unaprjeđenje e-trgovine, te uspješno lansiranje novih proizvoda. Nadalje, ukoliko se
na pravilan način iskoriste, društvene mreže mogu biti zaslužne za jačanje brenda, odanost
brendu, izgradnju zajednice, jačanje autoriteta, nadmašivanje konkurencije, smanjenje troškova
marketinga i analize, te bolje pozicioniranje na Web pretraživačima.
Sve navedeno u teorijskom djelu rada opisano je među dvije stranice koje su međusobno
povezane, ali ne ovise jedna o drugoj, to je službena stranica kluba „ŽNK Neretva Metković“ i
službena stranica igračice tog kluba „Veronika Terzić“, među kojima su opisanje i promocije i
oglašavanja, vrste objava koje su postavljene, uređivanje stranice i sve što je potrebno da bi se
stranice održale aktivnima i zanimljivima. |