Akmadžić, A. (2019). Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova (Master's thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, A. (2019). 'Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova', Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić A. Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova [Master's thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2019 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
A. Akmadžić, "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova", Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839