Akmadžić, A. (2019). Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, A. (2019). 'Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 26 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić A. Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2019 [cited 2023 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
A. Akmadžić, "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839